100% TAX REFUND 2016
Zwrot podatku z USA
Szczegóły: work@lifeguards.pl
Etapy przygotowania do wyjazdu:

Drogi Uczestniku,  zamieszczona procedura ma charakter informacyjny. Przedstawiciel Lifeguards.PL zadba o to aby z odpowiednim wyprzedzeniem poinformować Ciebie o ważnych wydarzeniach takich jak: spotkanie informacyjne, kurs ratownika, podpisanie formularza DS2019 czy termin rozmowy wizowej.

KROK
1

Podpisanie umowy o udział w programie Work and Travel Lifeguards.PL i uiszczenie opłaty wpisowej. Uczestnik jednocześnie wskazuje najdogodniejszą dla siebie datę wylotu do USA i powrotu do Polski.

KROK
2

Rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca poziom znajomości języka angielskiego. Celem rozmowy jest sprawdzenie umiejętności językowych uczestnika co pozwoli nam ustalić w jakiego typu grupie stanowisk uczestnik będzie się czuł najbardziej komfortowo. Rozmowa odbywa się w ustalonym terminie i dotyczy zagadnień życia codziennego.

KROK
3

Wybór pracodawcy. Posiadamy kilkaset miejsc pracy w różnych miejscowościach i stanach, szczególnym powodzeniem cieszą się nasze oferty basenowe ze względu na różnorodność basenów, przyjazne osiedla, ciekawe okolice.

KROK
4

Kurs ratownika, każdy uczestnik przejdzie kurs zdobywając licencje amerykańskiego ratownika. Termin kursu i jego miejsce będzie w odpowiednim czasie ustalone i podane do wiadomości uczestników. Posiadanie stopnia ratownika WOPR nie zwalnia z obowiązku ukończenia tego kursu. Posiadanie amerykańskiej licencji ratownika zgodnej z programem American Red Cross jest bezwzględnie wymagane przez naszych pracodawców.

KROK
5

Uczestnik osobiście wypełnia elektroniczny wniosek wizowy, przedstawiciel Lifeguards.PL w imieniu uczestnika umawia spotkanie wizowe w Ambasadzie lub Konsulacie USA.  Zaproszenie uczestnika na rozmowę wizową. Komplet dokumentów tj. paszport z wizą i pakiet uczestnika programu Work and Travel przedstawiciel Lifeguards.PL dostarcza uczestnikowi.