100% TAX REFUND 2014
Zwrot podatku z USA
Szczegóły: work@lifeguards.pl
Najszcześciej zadawane pytania:

1. Jak dobrze musimy znać język angielski?

Jednym z głównych celów programu jest doskonalenie języka angielskiego, dlatego wymagana jest tylko znajomość w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się.

2. Czy niezbędne jest posiadanie stopnia ratownika WOPR?

Nie, każdy uczestnik naszego programu przejdzie kurs ratownika Amerykańskiego Czerwonego Krzyża. Kurs zakończy się otrzymaniem certyfikatu amerykańskiego ratownika. Jest to certyfikat wymagany przez naszych pracodawców. Europejskie certyfikaty nie są honorowane w USA. Kurs zostanie przeprowadzony przez instruktorów Amerykańskiego Czerwonego Krzyża w Polsce.

3. Ile wynosi stawka godzinowa za pracę?

To zależy od pracodawcy, którego Uczestnik wybierze oraz od miejsca pracy. Pracodawcy basenowi proponują stawki $8,25-$10,75 na godzinę, na plaży dodatkowo Uczestnik otrzymuje prowizje z wypożyczalni leżaków i parasoli, ważna jest również, a nawet przede wszystkim ilość godzin tygodniowo, u nas jest to 40 +
Im lepsza znajomość angielskiego tym lepsze warunki pracy. Szukamy ratowników, pool operatorów, pool managerów, również swim coach’ów

4. Gdzie będę mieszkał w czasie programu?

Nasi basenowi pracodawcy zapewniają miejsce zamieszkania swoim ratownikom, nad oceanem ratownicy z reguły decydują się na wspólny wynajem mieszkań. Ratownicy przeważnie mieszkają w pokojach 2-4 osobowych o różnym standardzie (najczęściej w apartamentach z basenem, siłownią, salą gier) Opłaty za mieszkanie pobierane są z paycheck’ów

5. Jak wygląda procedura otrzymania wizy i pozwolenia na pracę?

Przed wyjazdem do USA organizator przekaże do nas formularz DS 2019, który wraz z paszportem, wnioskami wizowymi, zdjęciem i opłatą wizową złożymy w Ambasadzie USA. Na podstawie tych dokumentów Uczestnik uzyskuje wizę J-1. Do paszportu z wizą zostanie również dołączony, podpisany przez konsula DS 2019.
Aby legalnie pracować w USA należy wystąpić o Social Security Number. W tym celu będąc już w USA należy udać się do biura Social Security Office z paszportem i DS 2019 oraz wypełnić specjalny wniosek – otrzymacie potwierdzenie złożenia wniosku, a właściwy numer zostanie przysłany pocztą na podany przez Was adres w USA (po około 2-6 tygodniach). Pracodawca może Was przyjąć do pracy na podstawie tymczasowego numery Social Security Number.

6. Czy w czasie pobytu w USA jesteśmy ubezpieczeni ?

Tak, w koszt programu wliczone jest kompleksowe ubezpieczenie, zgodne z wymaganiami Departamentu Stanu USA, ważne na terenie USA w okresie wyznaczonym na formularzu DS2019

7. Czy musimy płacić podatki w USA? Czy możemy otrzymać zwrot podatku?

Tak, we wszystkich stanach z wynagrodzenia odprowadzony jest podatek federalny (około 15%) i stanowy (około 5%). Po powrocie z USA, na poczatku następnego roku kalendarzowego można ubiegać się o zwrot tych podatków. Korzystając z usługi naszego biura „Zwrot Podatku – TAX REFUND” można odzyskać nawet 100 % zapłaconego podatku.

8. Czy nasza wiza do USA umożliwia nam wyjazd do Kanady lub Meksyku?

Wyjeżdżając do Meksyku czy Kanady nie jest potrzebna dodatkowa wiza. Przed wyjazdem poza granice USA należy posiadać dokument DS 2019. Należy również pamiętać, że podróże poza granice USA dozwolone są tylko w trakcie ważności DS 2019 (zabronione w okresie dodatkowych 30 dni turystycznych).